Een momentje

Aanpak

Information design,
hoe werkt ‘t voor jou?

Als directeur of manager worstel je toch altijd weer met dezelfde vraag als jij je maatschappelijke of innovatieve idee over moet brengen:

”Hoe overtuig ik anderen om ook te geloven in mijn ideeën?”

Het antwoord zit hem niet in ingewikkelde modellen of methoden. Nee, je vindt je antwoord juist in duidelijkheid. Pas als je ideeën makkelijk begrepen worden, komen ze tot leven in de hoofden van je publiek. En dat kraakheldere, visuele verhaal zorgt dat je mensen meekrijgt naar de volgende stap: de implementatie van je ideeën.

Want uiteindelijk zijn het de mensen waar je het voor doet. Van eindgebruiker tot stakeholder. Jij wilt dat mensen zien wat jij ziet in je oplossing of idee. En dat doe je door de eindgebruiker centraal te zetten. Ik ga je daarbij helpen.

Hoe?
Jij de ideeën en informatie, ik de uitwerking naar een kraakhelder, visueel verhaal.

Zo weet je zeker dat je geweldige idee niet tegen een muur van onbegrip aanloopt, en uitloopt op niets anders dan een gemiste kans.

Nee, samen pakken we juist deze kans aan om mensen te inspireren en mee te nemen in jouw missie, zodat jouw idee aanzet tot actie. En dat door een eenduidig, kraakhelder en begrijpelijk verhaal voor zowel eindgebruikers als stakeholders.

Twijfel niet langer aan jezelf of je idee, maar neem je publiek vol zelfvertrouwen mee, en overtuig ze met je verhaal. Want jouw ideeën zijn het waard.

Brainstorm voor jouw idee?
Dat kan, stuur een mailtje!

Voorbeelden

Infographic

→ Infographic

Interactieve presentatie

→ Interactieve presentatie

Toepassing spel

→ Een spel

Illustratie

→ Illustraties of een animatie